3 månader, plus lite till.

Den 2:a februari hade jag ägt Thelma i tre månader. Idag har jag ägt henne i tre månader och några dagar!:)

Tänkte visa vilken otrolig skillnad Thelma har gjort i sitt utseende. Har fläskat på henne lite, både i fett och muskler, gett henne en päls som är to die for. Får alltid beröm för att hon har så fin päls av folk som träffar henne.

Kan inte göra annat än att tacka hennes foder, Arion! Grymt bra foder med massa bra mineraler och vitaminer och hög proteinhalt.

Faktiskt riktigt kul att se dessa bilder, hon har ju blivit så jävla fin! Trodde inte att hon kunde bli finare än hon var första gången jag såg henne, men där gick jag på en nit! 

3 månader sedan:

IDAG:



Mitt lilla snutthuvve, doodelhuvve & min lilla kotthjärna, älsklingsfis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0