Gooooooodmooorroooooon!!

Här ligger vi och drar oss på morgnarna. Thelmas husse är ju bara hemma under helgerna nu förtiden så då gäller det att passa på!

Såhär mojsigt har hon det då, inte alltid man vaknar upp såhär!

Thelma är verkligen en livsnjutare. Kliver jag upp åtta så vaknar hon inte ens!! Kommer upp efter någon timma och lullar på. Det mina vänner, är vad jag kallar lyx!

Slippa masa sig upp tidigt i ottan för att rasta hunden.

I morgon ska vi till matfors och ställa ut Thelma för första gången. Jag hoppas på bra resultat! Känner mig nervös..

Vi var på en utställningsträning nu i veckan och den gick jättebra! Fick mycket beröm om att vi hade så fin kontakt och ännu mera beröm när de hörde att jag bara ägt henne i snart fyra månader.

Men vi har väldigt fin kontakt. Det är något speciellt med den här hunden, någonting som verkligen blev bekräftat i torsdagskväll. Mer om det senare!

Ska lägga upp bilder från träningen vi var på och även nya bilder! Nu ska vi ut och göra sökövningar och såklart- träna utställning!!

Hörs senare! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0