Nytt litet trick!

Det låter som om jag säger "varsågod" efter hon tagit biten, men så är inte fallet. Fallet är som så att ljudet är efter!

 

Idag ska vi åka och kolla på en omplacering som en av mina mostrar och hennes man kanske ska ta! Då får Thelmis en kompis, och om de behöver hjälp med hunden så kommer vi att ta den ett tag!

 

Riktigt roligt, så nu hoppas vi på att hunden är nästintill felfri!!:)

 

Det är en Australiensisk Terrier, en stor hund i litet format. Det blir något för Thelma det!;)

(Bild från google.)

 

Vi hörs när vi kommer hem igen! Nu ska vi ut på promenad.

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag såg er idag när jag åkte buss hem, vid övergångsstället vid konsum stod ni allesammans :)

2012-02-07 @ 19:50:18
URL: http://finalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0