Utställning!

Är på hundutställningen i matfors nu, eller rättare sagt vid birsta.;)

Thelma ligger under mina ben, filosoferar och tigger korv av alla som har. Många har svårt att slita sig från hennes charm så en och annan korv har hon lyckats charma åt sig! Fläskdorisen min!

Funderar på om jag ska ställa henne som hiphopare, campare, eller aggressiv hund? Alla hundar skäller och har sig så jag hjälpte Thelma att se lite aggressiv ut!

Hennes kompis dobby gick inte vidare, han hade för långt mellan öronen. Alla domare är inte utbildade och alla domare tycker ju inte likadant.. Thelma tycker iaf att han är världens sötaste chihuahua!;)

Får se hur det går för Thelma. Uppdaterar när jag vet! Vi lär väl gå ut i ringen om drygt en timma!

Puss!

Skulle ha publicerats runt 11.00....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0