Changed my life.

Känns verkligen som om Thelma kommit in i mitt liv och förändrat det, till det bättre. Den här hunden har inte fört med sig något negativt alls. Hon gör mig alltid på så fruktansvärt bra humör och jag ÄLSKAR henne så det gör ont?

 

Min fina underbara Thelma! Det är någonting speciellt med den här hunden, hon är verkligen inte som alla andra hundar. Hon har något som är speciellt, kan inte sätta finger på vad det är. Men hon förstår så himla mycket.

 

Hon förstår mig precis. Sedan är hon så himla smart. Hon ser saker som jag inte ens trodde hundar kunde se? Hon vaktar mig från allt ont & visar verkligen vad jag betyder för henne.

Eller vad alla vi som älskar henne betyder för henne.

 

En hund är så jävla underbar. Förstår varför jag älskat hundar sedan jag var liten, de är svåra att inte älska, och det ger en kärlek som inte går att beskriva!

 

ÄLSKAR den här hunden så jävla mycket! Underbara fina Thelma!!!!! Längtar tills hon har löpt klart så vi kan ha henne lös och göra massa skoj. Nu kan vi inte göra det för att jag är förkyld också, men lika bra att all skit kommer på en gång!

 

NU SKA jag gå ut!

 

Ha det bra så hörs vi. Skriver från en lånedator då min är på lagning, så det blir lite klent med nya bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0