Löp!

Hej på er!

 

Fan vad jag är dålig på att blogga.. Haha.. Ska verkligen försöka bättra mig! Men jag flänger ju alltid runt med massa annat.

 

Snart kommer det upp en videoblogg här!

 

Tänkte mest berätta att Thelma löper nu! Har förstått att hon gjort det ett tag, men eftersom hon är så perfekt så städar hon upp efter sig själv. Hon har inte blodat ner någonstans, hade det inte varit för att alla hanhundar velat sätta på henne så hade jag nog inte förstått att hon löpt.

 

Men nu är hon iaf igång. Skönt. Då är det snart över!;) Tror hon är nära höglöpet, hanhundarna är tokiga i henne, men hon är världens bitchigaste. Hugger och har sig, rätta takter! Märks att det är min hund!;)

 

Ska sätta mig och leta igenom lite foton på henne så jag kan lägga upp lite.

 

Ha det så bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0