Nyårsfin.

Dagen innan nyårsafton fick Thelma bada. Något som inte är sådär jättepopulärt!

 

Ska börja med att rekommendera ett schampoo som är helt otroligt! Det är Espree's hundschampoo. Det luktar gudomligt gott & man känner verkligen stor skillnad i pälsen. Det känns verkligen rent.

 

Det är den här flaskan som vi har. Den luktar bär, behöver jag säga mer?

 

Inte nog med att den är bra på alla sätt & vis så är den också otroligt dryg. Man blandar ut en del med sexton delar vatten, så den räcker ju en evighet! Skummar bra och ja, jag kan nog inte säga något dåligt om detta schampoo!

Såhär ser det ut efter man blandat ut det med vatten.

 

 

....Jag kan ju inte säga något dåligt om detta schampoo, men jag vet nog en som kan.

 

Såhär ställde hon sig efter att Tobbe pepprat på med en massa bilder.

Det här måste vara den sämsta bilden någonsin. Brusig, oskarp, ja allt är fel typ. Men kolla hur LIK hon är en anka!? Det är ju sjukt! Min lilla långnos<3

Sen gick lilla Thelma från att vara en Flatcoated Retriever till att bli en Rhodesian Ridgeback.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0